Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013

Ζεις σε matrix ή είσαι ηλίθιος; Εσύ αποφασίζεις!

asimbibastos news
Ώρες ώρες νομίζω ότι ζω ένα κακό όνειρο... ότι είμαι πρωταγωνίστρια κάποιου... matrix και όπου να ναι θα επιστρέψω στην πραγματικότητα... Γιατί ; Γιατί δεν την αντέχω την αληθινή πραγματικότητα... Μου πέφτει πολύ βαριά πώς το λένε! 
Τόση ΒΙΑ!!!
ΒΙΑ ΠΑΝΤΟΥ!!! Και τόσο αυτονόητη...
'' Ε και; τίποτα αλήτες θα ταν ... ή πρεζόνια... ή άπλυτοι... ή φασίστες... ή τεμπέληδες... ή κλέφτες... ή... ... ... ''
Άνθρωποι;! Δεν υπάρχει πια σαν έννοια;;; υπήρξε ποτέ πέρα από την Δημοκρατική Ελλάδα πριν 2000 χρόνια;;;
Άνθρωποι!!! Με Αξιοπρέπεια! Με δικαίωμα στην ζωή!Υπέρτατο δικαίωμα που κανείς δεν δικαιούται να το στερήσει! Ούτε καν ο μονοπολιτής της νόμιμης βίας, το Κράτος!
Μιλάνε όλοι ώρες ολόκληρες για νόμους και συντάγματα και δίκαιο και αναθεωρήσεις και δημοκρατία ... Κουβέντα να γίνεται! Τι νόημα έχουν όλα αυτά αν δεν μπορώ να κατοχυρώσω το θεμελιώδες δικαίωμα μου!!!
Να ΖΗΣΩ!!!
Μου εγκιάσαι ότι πηγαίνοντας να διαμαρτυρηθώ δεν θα μου ανοίξει το κεφάλι στα δύο από τον υπάλληλο του ''κράτους'';;;
Ότι βγαίνοντας για καφέ δεν θα φάω μια σφαίρα στα Εξάρχεια;
Ότι πηγαίνοντας στην δουλειά μου δεν θα πνιγώ γιατί κάποιος (μάντεψε ποιος!) ''ξέχασε'' να ξεβουλώσει τα ριμαδοφρεάτια;;;
Και αφού με 1000+ 1 τρόπους κινδυνεύει η ζωή μου από αυτό το τέρας που βάλαμε να μας προστατεύει από ...τους εαυτούς μας (!), έρχεται το τέρας να κάνει σκέψεις και για ...θανατική ποινή ! Και κάποιοι το συζητάνε κιόλας!!! Ναι μεν...αλλά... και υπό περιπτώσεις...!!!
Και αλλού είναι χειρότερα -σου λέει! Αλλού σε σκοτώνουν on camera στη φυλακή! Ναι! Αλλού κάνουν και δημόσιες εκτελέσεις με το ''νόμο''!!!
ΚΑΙ;;; Είπα εγώ ότι και αλλού οι λαοί δεν είναι ηλίθιοι;;;
Πρέπει να διαγωνισθούμε στο ποιος είναι ο μεγαλύτερος;;;

(Με αφορμή τον κόσμο γύρο μου...)

Ασυμβίβαστη Χ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου